Klachten

Bij Adel zorg doen wij er alles aan om het u naar de zin te maken. Wij streven er naar om geen misstanden te maken. Toch kan er altijd wel wat verkeerd gaan. Wij willen dan ook graag leren van onze fouten. Wij kunnen pas leren van onze fouten als u een melding maakt bij ons. Door uw melding kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wij hebben zowel onze klachtenregeling als geschillenregeling ondergebracht bij de geschillen commissie Zorg.

Welke stappen moet u ondernemen bij een klacht over Adelzorg?

Stap 1: Bespreek uw klacht.
Bespreek de klacht met de betrokkene en de coördinerende zorgverlener. U kunt de naam van de zorgverleners in uw dossier vinden. Vaak worden de klachten op deze manier snel en efficiënt opgelost.

U krijgt binnen 6 weken een schriftelijke reactie over de klacht en de te nemen maatregel. 

Stap 2: De klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris kan u ondersteunen en adviseren bij het indienen van uw klacht. Ook zal de klachtenfunctionaris voor u bemiddelen. Wij zijn aangesloten bij de onafhankelijke klachten portaal de geschillen commissie zorg.

U kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris via info@adelzorg.nl  U kunt op deze manier de klachtenfunctionaris mvr O. Mokaddem bereiken. 

Meld je nu aan!

We hebben geen wachtlijst.
U kunt zich online inschrijven!

Ik wil aanmelden

uw lach, onze zorg